Spaarkaart - FAQ / Veelgestelde Vragen


Moet ik mijn punten binnen een jaar inleveren?

Dit is niet nodig, punten blijven onbeperkt geldig mits je één keer per jaar een aankoop doet.


Moet ik een app downloaden?

Nee dit is niet nodig, wij maken gebruik van de standaard app op je telefoon, genaamd Wallet.


Hoe kan het dat de kaart automatisch verschijnt op mijn beginscherm als ik in de buurt van de winkel ben?

De locatievoorzieningen op de telefoon staan aan.


De punten op de spaarkaart zijn niet geüpdatet

iPhone
Druk op de informatieknop links onderin de kaart en sleep dan het scherm naar beneden. De kaart gaat nu herladen en wordt bijgewerkt met de meest recente informatie.

Android
Als de punten niet geüpdate zijn :

- Druk op de synchronisatieknop van de spaarkaart ;
- De functie Automatische Pushupdates staat uitgeschakeld ;
- De spaarkaart staat in Archive en niet in Live ;
- Als bovenstaande oplossingen niet werken, verwijder de PassWallet app en download deze opnieuw.


Ik ben mijn pas kwijt, wat nu?

Door jezelf opnieuw te registreren met hetzelfde e-mailadres, ontvang je direct een nieuwe digitale spaarkaart per e-mail. Deze is gekoppeld aan het reeds bestaande account en de gegevens blijven ongewijzigd. Opnieuw aanmelden kan hier


Ik ben vergeten mijn spaarkaart te tonen in de winkel en nu zijn mijn punten niet bijgeschreven

Stuur een e-mail naar info@bloemenzaak.nl met een foto van de kassabon en vermeld hierin je klantennummer. Wij zullen je punten dan alsnog voor je bijschrijven.


Hoe kan ik punten doorsparen?

Bij 100 of 250 punten ontvang je automatisch een voucher, wanneer je deze voucher NIET inwisselt worden de punten niet afgeschreven van je saldo en spaar je door voor meer korting.